Friday, May 21, 2010

NGANTOK

Ngantok...mata ngantok...perut lapar...badan letih...sume kt umah dh tido..yg aku dok layan tulis blog lg..Dah lama x update pun.Balik kg membuatkan aku kembali bersemangat utk berjaya apabila kembali ke kota kelak..kalo boleh mmg nak stay lama tapi apa kan daya...anak rantau..ni pun ade satu problem kena settle bile blk KL nnt..semoga ALLAH bersamaku...lps ni dh kena start kerja balik...rindu plak rasanye dgn cik clarify...huhu..keje ni satu ibadah so kita kena ikhlas baru dapat keberkatan. Sempat ke x aku nie..mcm x sempat je kalo balik KL malam esok..tengahari ok kot..trus settlekan prob aku...ckp mmg ar senang tp bile nak gerak dr umah rase berat jerk..ade je alasan aku..tgk ar cam ne esok..adik aku AM pun ade balik nie..br je sampai..die cuti sampai esok...lg la aku berat nak balik..tp aku yg pilih life mcm nie so aku kena tegas..kalo x aku yg terburu-buru nnt...silap-silap terlewat..naya je...nyesal pun dh x gune...so better gi tido and bile bangkit nnt gerak balik KL...mak and abah sure memahami nye...coz diorangla yg selalu risau bile tgk aku cam malas je nak balik KL...mak and abah slalu suruh aku balik siang cuma aku je yg suke sgt balik malam..mak pun dh tak tau nak ckp ape..."dh besor katanye" itu yg slalu aku dgr mak ckp bile abah bising...huhu...abah aku plak seorang yg punctual dan amat menghargai masa..kadang2 tu kena skolah gak aku dgn abah tp aku slalu je ade alasan sendiri yg kukuh disamping aku mengaku akan kesilapan ku...namun aku akui yg saat inilah yg amat sukar utk aku lalui apabila aku nak balik ke KL seorang diri...mata aku pun dh berat nie so better aku layan tido dulu...bkan selalu pun dpt tido aircond...sejukkk...gudnite everybody - klik -
(Date:15May 2010 / Location:Hometown Bedroom)

No comments:

Post a Comment