Thursday, April 18, 2013

Flower in the poket ... Love is in the air ... Dalam hati ada taman

Alhamdulillah ... Alhamdulillah Hil Qoil ... teringat aku kpd sorang sahabat yg sama2 belajar kt Indon dulu ... beliau seringkali menyebutnye .... tp kali ni aku bukan nak cerita psl die ... aku ade cerita lain yg lagi best ttg diri aku dan "ehem ehem". heheheh

2013 ... permulaan tahun yg sgt best and systematic ... walaupun aku melalui saat2 yg sukar pada hujung tahun 2012 ... Allah saja yg tahu ... ok berbalik pada kisah aku dan "ehem ehem" td. Namanya Miss Umi Kalsum tp skang dh tukar kpd Miss Umieku Sayang... hahahah.
Masa mula2 aku mengenali minah nie .. mmg eksyen beb ... layan x layan je bile aku tegur die ... kadang2 segan gak aku dpn kwn2 tp aku kan dikenali sbg Mr Cool so aku relax je la sambil aku melayan kwn die plak ... x sangka die jeles...hehehe...aku xde niat pun nak buat die jeles.
Aku akui perwatakan dan cara pergaulan aku nampak spt seorang player tapi tu semua dulu ... now dh pencen ... kasi chance plak kt player2 muda ... ;p
Setiap hari aku akan curi pandang minah nie tp susah gak kami nak bertembung ... mungkin sebab masing2 bz kot ... cume kalau terserempak pasti aku akan tegur die .... nama gelaran die "Awek Tambun". hahaha...
Aku lupe last bile aku minta no phone awek ... mmg dh lama aku x buat perangai camnie .... tp satu malam tu aku minta no phone die ... giler segan doe tp aku selambe ... die pun cam segan2 tp die kasi... hahaha ...excitednye aku time tue tp buat2 control ... kang kantoi ar ....
Nak dijadikan cite ... malam tu lps abis keje aku pun balik umah ... tgh lepak2 aku teringat kt Awek Tambun nie .... hehehe
nak call ke nak sms ... nak call ke nak sms ... aku bermonolog sendirian...kengkawan sume suruh aku call tp aku segan so aku sms je la ... dh dekat 20min die x reply2 so aku dh mula give up nak menunggu ... frust pun mcm ade skit ... aku check balik Sent Item rupe-rupenye aku tersalah hantar sms kt org lain... kelam kabut aku dibuatnye ... heheheh
so aku pun hantar la balik sms td tu kt Awek Tambun nie .... x lama lps tu die reply ... dan aku mula tersengih2 dpn kwn2 .... hahaha ... mmg aku x leh lupa saat tu ...
Sejak malam tu kami pun mula mengenali satu sama lain ... sharing problem... happiness ... keluar makan ... lepak2 ... texting ...and bergayut ... hahaha ... part bergayut yg paling x leh tahan beb ... aku asyik kena bahan je dgn housemate aku... psl selama nie aku dok bahan diorang ....tu ar kan dh terkena balik kt diri sendiri .. huhu
Dari berkawan mula timbul rasa rindu ... sayang ... dan ingin disayangi ... maklumla aku ni kan kurang kasih sayang ... hehehe.
Kebetulan kami ni sekampung ... sama2 berasal dari Perak. Org tua2 ckp senang la kalau nak balik beraya nnt ...huhu.. aku selesa dan seronok bile bersama dgnnya ... die membuatkan aku rasa tenang,kenyang,lapang dan ceria.
Hari2 yg aku lalui semakin indah sejak die hadir dlm hidupku... chewahhh ... ayat power ... hahaha.
Rupe2nye aku tidak bertepuk sebelah tangan ... die menyahut kasih sayang ku dgn penuh kasih sayang ... Alhamdulillah  ... hidupku mula lengkap dgn adanya minah nie dlm hidupku. Parents dan anak2 aku pun suke kt Miss Umie ... Danish skang dh ade teman kalau nk pi main game kt JJ dan Ayel plak panggil aunty comel die sorang nie "Mama Lain ". hehe. Aku seronok tgk anak2 aku happy... bahagia je rasa.
I love U Sayang...Yes, its U.
Banyak lg nak cite sebenarnye tapi kalo aku citer panjang2 kang kome ckp aku poyo plak...hehe ... cukuplah sekadar aku beritahu yang kali ni aku serius dan aku ingin hidup bersama dgnnya selamanya. Insyaallah.

Semoga perhubungan kami ini diredhai dan dipermudahkan oleh Allah SWT. Amin.

p/s : I'm Not Single. :)
.







No comments:

Post a Comment