Tuesday, April 27, 2010

"udah2le dok antuk2 tu wei"

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM


hari ni hari pertama aku start menulis blog ttg diri ku dan perkara yg berlaku disekeliling ku..hahaha...dulu bagi aku hanya bdak2 skema je yg layan benda2 cam nie tp kini aku telah menukar persepsi bahawa hanya org2 skema je yg x malayan benda2 cam nie....dan yg pasti aku bkan dikalangan golongan itu...huhu

so bermula lah cerita aku yg pertama...

"udah2le dok antuk2 tu wei"....tiba2 aku terdengar kata2 Mie Abg Rock dalam segmen Rock@era bersama Apek...hahaha...aku rasa aku fhm apa disebalik maksud abg mie tue...huhu...brader ni mmg x ubah2 le perangai die sejak aku kt kg aku dulu...IPOH...hahaha..
aku knal die ade le dlm 7 tahun lepas kot masa aku jd DJ kt satu club nie...brader ni plak vocalist live band kt club tu..nama band die masa tu Seniman Jalanan...diorang cume perform setiap hari Jumaat dan Sabtu..die ni mmg selamber...ade ke patut masa tu club tu ade wat pertandingan menyanyi...dan ade sorang brader ni suare die mmg tak leh blah kononnye mcm Jamal la sgt...tp bdn tough beb...hahaha...jd gangter boleh la kot...
Brader Mie ni jadi MC utk pertandingan tu...bile selesai sesi penyampaian hadiah utk pemenang tiba2 die mengumumkan nama brader tough tu sebagai pemenang utk hadiah khas iaitu Piala Sumbangsih..muka brader tough yg mula2 happy....pastu tiba2 naik angin setelah Abg Mie ckp yg Piala tu utk peserta yg paling Sumbang...hahhahaha..aku pun pecah perut laa...apa laga...nasib baik xde adegan pijak memijak mlm tu kalo x kena getah le abe mie kite nie...."hoi hoi ya hoi"...ayat ni plak aku dpt dr sorang minah nie...psl die lain kali kite cite k...aku nak wat BOH jap...oit...TEH BOH daa...ni mesti pk yg bukan2 kan...chawsin

No comments:

Post a Comment